Трудовий договір

ПРОЕКТ ТРУДОВОГО ДОГОВОРА Цей Договір передбачає майбутню владу з юридичною відповідальністю, владу контрольовану народом і відповідальну перед ним! Оце і буде справжнє народовладдя, справжня демократія.

 

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТРУДОВИЙ ЮРИДИЧНИЙ ДОГОВІР НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ ПАРТІЇ, БЛОКУ З НАРОДОМ-ВИБОРЦЯМИ УКРАЇНИ ПЕРЕДУМОВА Передумовою введення в Україні юридичної відповідальності влади за свою діяльність стало: невиконання своїх передвиборних обіцянок, омана, зубожіння народу України і презирство до нього влади; вседозволеність, корупція, безкарність, недоторканість; поява антинародної системи влади, сімейна спадкоємність влади, як у старі царські часи; будування бандитського капіталізму і продаж Української землі, про що не спитали народ і не винесли ці питання на всенародний референдум.

 


Це сталося тому, що народні депутати і Президент забули, що вони наймити і народ «Роботодавець» наймає їх на роботу, що їх вибирають для того щоб вони робили достойне життя для народу, а не для себе і своїх родичів. Народні депутати та Президент забули, що їх передвиборні обіцянки стають наказами народу, якщо він обрав їх народними депутатами, а голос виборця є політичний товар і за нього треба платити робочими місцями з достойною зарплатою. Ми всі бачимо, що «верхи» б'ються за владу, що б ближче бути до державного «корита». Тому, хто б не прийшов до влади - чи коаліція, чи опозиція, вони будуть заважати працювати один одному. Хоча і ті і другі народні і обіцяли зробити життя людей кращим. Так чому ж вони не допомагають один одному виконувати свої передвиборні обіцянки, а тільки заважають? Але разом забирають у народу його гроші. До життя народу депутатам і Президенту діла не має, бо їх державна діяльність не контролюється народом України і вони не відповідають перед ним за невиконання передвиборних обіцянок і свою недержавну діяльність, забувають народ одразу ж, як отримали мандат народного депутата або кресло Президента. Постає питання - доки вони, без відповідальності за свої дії, будуть нас дурити обіцянками, тримати нас в злиденності, а самі ставати міліонерами та мільярдерами? Доки ми будемо «бидлом», «козлами», «біомасою», як кажуть деякі політики? Але всіх переплюнув перший Президент України Л.Кравчук. Коли журналістка спитала його: «Москви вже не має, так хто ж тепер над Вами?» Л.Кравчук, підвівши оченята вгору, пальчиком показав на небо й сказав: «Тільки Бог». Ось чому він не тільки не виконав обіцяні народу п»ять «Д» ( добробут, демократія і т.д.), а приєднав до них шосте «Д», зробивши нас «Д»урачками. Думаємо, що коментувати тут нема чого, а як висновок - ми ніщо для влади. Тому так погано і живемо. Виходить, що в Україні нема іншого шляху, як Українському народу самому взяти керування і контроль над владою, тобто ввести в країні юридичну відповідальність влади, Верховенство Права і зробити в Україні Господарем ЗАКОН для всіх! Тому виникла ідея підписання юридичних Договорів народними депутатами і Президентом з представниками народу, як механізм введення юридичної відповідальності влади в Україні. Немає у народу України другого мирного шляху, крім виборів, щоб подолати політичний безлад й безпросвітний «дерибан» влади в Україні ! ВСТУП Громадяни, кожен із вас, влаштовуючись на роботу, укладає з підприємством, або з фірмою – Договір, чи Контракт де «Работодавець» висовує свої умови праці до робітника (наймита). Так само, наймаючись на роботу, кандидати в народні депутати, Президенти повинні підписати Народний Всеукраїнський юридичний Договір з Українським народом - единим джерелом влади («Работодавцем»). В цьому Договорі головним чинником являються НАКАЗИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ. Це не просто політичні обіцянки, це Накази Українського народу, який є Головним Господарем і Роботодавцем в цій державі. Ці НАКАЗИ повинні бути виконані і оскарженню не підлягають.! Ідея відповідальності влади перед Українським народом за невиконання передвиборних обіцянок давно турбує виборців. На сьогодняшній день в країні не має важелів щоб притягнути можновладців до відповідальності. Тому, единим виходом (мирним) із цієї ситуації , в якій опинилися громадяни і влада, є введення юридичної відповідальності влади шляхом підписвання двухстороннього юридичного Договору. В якому одна із сторін, це Український народ «Работодавець» (як єдине джерело влади), та друга сторона - політичні партії, блоки « Виконавець». Підписавши ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ Трудовий юридичний Договір з депутатами і персональний з Президентом, народ, вибравши їх до влади, реально стає дієвим Народним Контролем до влади. Тепер Український народ сам вирішує свою долю і майбутнє своїх дітей і онуків, розподіляє свої зароблені кошти, планує розвиток країни, контролює діяльність влади, має можливість відкликати зрадників-депутатів і недбалого Президента. Оце буде справжня Демократія, бо більшої демократії в усьому світі не має і не може бути! Громадяни! Не треба буде більше походів, акцій, Майданів, щоб відкликати депутата, парламент і Президента - потрібно тільки подання на них до Суду . Ось що дає юридично оформлений Договір! Уважно переглянте історію людства і Ви замітете, що завжди перемагав народ і завжди віддавав свою владу особистостям (князькам, царям, президентам, генсекам і т.д.). Ці можновладці зразу ж забували народ і робили краще життя для себе. Настав час зрозуміти, що народ повинен брати владу у свої руки. Своє життя і своїх близьких карщім треба робити самім! Щоб народу взяти владу в свої руки, ми пропонуємо проект Народного Всеукраїнського юридичного Договору, віддавши якому перевагу на виборах, ми зробимо насправді демократичну державу з щасливим майбутнім! Якщо партії і блоки не підпишуть цей Договір, то зрозуміло, що вони йдуть до влади знову грабувати і знищувати Україну. Тому виникає питання до виборців: - Навіщо Ви їх знову обираєте? ЛЮБИЙ НАРОД, читаючи пункти-накази Договору, пропонуйте Ваші ідеї. Пам'ятайте, що тільки щастя всього народу, всієї країни забезпечить благополуччя кожного з нас. Слава Україні! ПРОЕКТ НАРОДНИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТРУДОВИЙ ЮРИДИЧНИЙ ДОГОВІР _______м. Київ місце укладення договору «__»_________200_ р. Український народ, як носій суверенітету і єдине джерело влади в Україні (далі «Роботодавець»), в особі представників від виборців, громадських об'єднань (згідно статуту) _______________________________ _________________________________________________________________________________ (повна назва організації) в особі____________________________________________________________________________ (прізвище, ім'я , по-батькові) та іменований «Роботодавець» з одного боку, та Партія, блок делеговані з'їздом (згідно статуту), в особі кандидатів в народні депутати України для підписання Народного Всеукраїнського Трудового юридичного Договору (далі Договір ), _______________________________________________________________________, (повна назва партії, політичного блоку) , а в разі їх обрання народними депутатами України іменовані далі «Виконавець» (прізвище ім'я , по-батькові) з другої сторони, разом іменовані сторони - «Роботодавець» та «Виконавець», уклали цей Народний Всеукраїнський Трудовий юридичний Договір про таке: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 2. «Роботодавець» наймає на роботу «Виконавця» після підписання ними цього Договору, для виконання наказів народу-виборців, _____________________________________________________________________________ ( Назва партії, політичного блоку) Юридичні терміни: «Роботодавець» - Український народ, уповноважений ним орган – громадські об'єднання, виборці, представники виборців, партій та інші; «Виконавець» - народні депутати України. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Даний Договір є правовим актом у відповідності до якого народ України безпосередньо здійснює своє невід»ємне право керувати державою, контролює та впливає на роботу «Виконавця» (народних депутатів Верховної Ради). Підписуючи даний Договір, «Виконавець» зобов'язується чітко виконувати накази «Роботодавця» згідно умов цього Договору. Це означає, що єдиним носієм суверенітету і джерелом влади в Україні визнається «Роботодавець», який шляхом виборів обирає єдиний у державі законодавчий орган – Верховну Раду України. «Виконавець» підзвітний «Роботодавцю» у межах, встановлених цим Договором та додатком до Договору , який регулює трудові і соціально – економічні відносини між обома сторонами. Цей договір укладено для: 1.Введення юридичної відповідальності «Виконавця» (народних депутатів України) за невиконання наказів «Работодавця» (Українського народу). 2. Контролю «Работодавця» за діями «Виконравця». 3. Відзиву «Виконавців» (народних депутатів) при невиконанні умов цього Договору (тобто наказів народу). 4.. Чіткого визначення прав та обов'язків обох сторін. 5.Регулювання та удосконалення умов праці, винагород за висококваліфіковану продуктивну та якісну працю. 6. Забезпечення ділових взаємовідносин між «Роботодавцем» та «Виконавцем». При цьому сторони підтверджують обов'язковість виконання умов цього Договору і реальність забезпечення прийнятих на себе зобов'язань. Жодна зі сторін, що підписала цей Договір, не може в односторонньому порядку припинити виконання його положень. За умовами цього Договору «Виконавець» забезпечує економічне зростання держави своєю законотворчою роботою та приймає закони, на основі яких забезпечується неухильне зростання рівня життя українського народу та зростання економіки України. У випадку невиконання або перешкоді виконанню «Виконавцем» будь-якого пункту-наказу Договору, «Виконавець» рішенням суду складає мандат на користь кандидата/кандидатів у народні депутати наступного за списком партії, блоку ( пункт 8.3 додатку цього Договору). 2.ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 2.1. « Виконавець» - своєю законотворчою роботою, делегованою йому « Роботодавцем» як носієм влади: - формує Кабінет Міністрів і призначає Прем»єра Міністрів; - здійснює контроль за роботою Кабінету Міністрів України; - розглядає й приймає рішення щодо схвалення Програми діяльності Кабінету міністрів України. - один раз на рік заслуховує звіт Кабінету Міністрів та Президента про їх роботу. 2.2. « Виконавець» забезпечує: - складання та затвердження Державного бюджету України та внесення змін до нього; - контроль за виконанням Державного бюджету України, прийняття рішення щодо звіту про його виконання та оприлюднюють через ЗМІ. - виконання всіх пунктів-наказів « Роботодавця» згідно з умовами цього Договору. 2.3. «Виконавець» у своїй діяльності повинен пам»ятати, що «Работодавець» (Український народ) найняв його на законотворчу роботу для забезпечення добробуту народу України і підняття економіки України. 2.4. «Работодавець» створює Слідчу Комісію за дотриманням «Виконавцем» виконання наказів цього Договору. Комісія створюється із представників опозиції, громадських організацій, народних депутатів України і повинна звітувати раз на місяць перед Верховною Радою, Українським народом про хід виконання наказів Доовору. Результати виконання по тому чи іншому пункту наказу Народного Всеукраїнського юридичного Договору (п.п.8.1-8.36).оприлюднюются в ЗМІ. У разі невиконання «Виконавцем» умов цього Договору, який вони підписали, «Виконавець» відповідає за свої дії або бездіяльність, згідно умов цього Договору (п.8.3), отримає заборону назавжди балотуватися в народні депутати України. Їх місце займають ті народні депутати України, які йшли за ними по списку партії і приєдналася до цього Договору. 2.5. «Виконавець» має право і зобов'язаний: - користуватися правами, наданими їм цим Договором; - для виконання пунктів Договору, видавати, змінювати Закони та інші правові акти, давати розпорядження обов'язкові для виконання всіма гілками влади в України; - силовим структурам України в особі СБУ, МВД, прокуратуи, ДПІ створити спеціальні підрозділи (відділи) щодо подолання протидії місцевої влади виконанню умов цього Договору. 2.6. «Роботодавець» має право і зобов'язується: - допомогати «Виконавцю» при його звернені до нього - приймати участь у складанні програми розвитку основних напрямків України, створювати комісії, наглядові ради та інші форми безпосередньої демократії: - здійснювати контроль за виконанням « Виконавцем» (народними депутатами України і парламентом) пунктів-наказів Договору, своєчасно подавати позов до Суду у випадку порушень умов цього Договору « Виконавцем». 2.7. «Роботодавець», делегує та зобов'язує « Виконавцю» такі повноваження: - свою роботу по виконанню умов цього Договору узгоджувати з роботою Президента і Кабінетом Міністрів. - ініціювати імпічмент Президенту більшістю голосів у парламенті в разі бездіяльності або протидії Президентом виконанню наказів Українського народу, передбачених умовами цього Договору (пункт № 2 Договору); - 2.8. У випадку, якщо «Виконавець» (народні депутати України), що не підписали цей Договір, створюють умови для того щоб будь яким чином паралізувати роботу Парламенту для виконання умов цього Договору, «Работодавець» (Український народ), як джерело влади, надає право «Виконавцю» продовжувати роботу парламентською більшостю. Ввести в парламент нових «Виконавців»- ( народних депутатів) із числа тієї партії, блока, які підписали з «Работодавцем» Українським народом цей Договір й дають письмово згоду виконувати умови цього Договору. Розробити Закон про відклик народних депутатів ВР, які перешкоджають роботі парламенту. 3. УМОВИ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ « ВИКОНАВЦЯ» - (НАРОДНОГО ДЕПУТАТА УКРАЇНИ) 3.1. За сумлінне виконання обов'язків, передбачених цим Договором, « Виконавцю» (народному депутату України) нараховується заробітна плата: а) щомісячний посадовий оклад у розмірі десяти прожиткових мінімумів; б) надбавки щомісячно за інтенсивність праці та особливий характер роботи один прожитковий мінімум; в) за виконання наказу виборців в строк виплачується п»ять прожиткових мінімумів; г) премії в кінці року в розмірі п»яти посадових окладів; д) винагорода за підсумками роботи за рік, за умов виконання цього Договору - п»ять прожиткових мінімумів; 3.2. Народним депутатам України надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів. Оплата відпустки та матеріальна допомога тільки депутату на оздоровлення не повинна бути більше десяти прожиткових мінімумів. 3.3. Пенсії депутатів всіх рівнів та скликань нарахувати на загальних підставах, від заробітної платні по основному місцю роботи. Причьому, пенсія не повінна бути більше восьми прожиткових мінімумів. 4. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ СТОРІН 4.1. Спірні відносини при виконанні Договору вирішуються між сторонами у робочому порядку. Для цього створюється двостороння комісія та її робоча група. Сторони проводять взаємні консультації з спірного питання. 5. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО ДОГОВОРУ ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ 5.1. Ніяких підстав припинення дії Договору, при ретельному його виконанні, бути не може. Доповнення та зміни до Договору під час його дії можуть бути внесені за погодженням «Роботодавця» у робочому порядку. 5.2. « Виконавець» (народний/народні депутат/ти) може бути звільнений у судовому порядку за умов невиконання пункту Договору або голосування депутатом/депутатами проти одного з пунктів цього Договору. Депутат/депутати можуть бути звільнені в разі тяжкої хвороби та інвалідності, які перешкоджають виконанню умов цього Договору, або смерті 5.3. «Виконавець» (народний депутат/депутати), який підписав з народом цей Договір і за своєю ініціативою припине виконання пунктів-наказів цього Договору до закінчення терміну його дії, у судовому порядку складає/ють свої мандати. 6. ТЕРМІН ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ 6.1. Цей Договір діє з "___________"200__ р. до " _____________" 200___ р. 6.2. Особливі умови: юридична відповідальність « Виконавця» ( народного/их депутатів України,), прозорість у державній діяльності народних депутатів України, (звіти раз у півроку). Політична партія, блок, як учасники виборів в Верховну Раду в особі представника партії, блоку підписує, юридично оформляє і зобов»язується обов»язково виконувати умови цього Договору. 7. АДРЕСА СТОРІН ТА ІНШІ ВІДОМОСТІ 7.1. Відомості про партію: Повна назва партії/блоку «Виконавець» __________________________________________________________________ Адреса офісу________________________________________________________ _____________________________________________________________________ Службовий телефон______________________________________________ 7.2 Відомості про представника народу «Роботодавця» Повна назва_______________________________________________________ ___________________________________________________________ Адреса_______________________________________________________ ______________________________________________________________ Службовий телефон _________________________________________________ __________________________________________________________________ 7.3. Цей Договір укладено у двох аудентично і юридично оформлених примірниках, вони зберігаються в громадської організації та партії, які підписали цей Договір з «Работодавцем» (Українським народом ) згідно умов цього Договору. Примірники з мокрою печаткою і ксерокопії мають однакову юридичну силу. Контролюючи організації, представники від виборців можуть мати ксерокопії. 8. ДОДАТОК Додатки до цього Договору є невід'ємними частинами цього Договору, та мають однакову юридичну силу. Нижче наведені накази «Роботодавця» (Українського народу ) в Всеукраїнському Народному юридичному Договорі. Пункти-накази Додатка до Договору (п.п.8.1 - 8.36.) витікають із того, що влада в Україні належить виключно Українському народові ( «Работодавцю) і його волевиявлення на виборах, має беззаперечно виконуватися всіма гілками влади в Україні і оскарженню не підлягає. Пункти-накази народу представлені в додатку до Договору. Додатки, зміни та доповнення до цього Договору погоджуються з авторами до підписання Договору. Порушення авторського права переслідується по закону. НАКАЗИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, ЯКІ ЗОБОВ'ЯЗАНІ ВИКОНАТИ «ВИКОНАВЕЦЬ» (НАРОДНІ ДЕПУТАТИ УКРАЇНИ) 8.1. Для виконання наказів Українського народу, що містяться у Народному Всеукраїнському Трудовому юридичному Договорі ( далі Договір), народні депутати України партій, чи блоків, які підписали цей Договір («Виконавець»), зобов'язані парламентською більшістю на першому ж засіданні Верховної Ради затвердити Договір як Закон. Всі пункти–накази Договору–Закону, як і закони і підзаконні акти до кожного пункту Договору, з моменту затвердження його Верховною Радою, набувають сили Основоного Закону і підлягають ретельному виконанню всіма інституціями, структурами і підрозділами України, і оскарженню не підлягають. На першому ж засіданні Верховної Ради « Виконавець», який підписав Договір, депутатською більшістю приймає Закон про підписання Договорів з народом Президентом, народними кандидатами України, народними депутатами обласних, міських, районних, селищних, сільських рад України . 8.2. На з»їзді фахівців права з широким залученням громадськості розробити та прийняти новий Закон « Про вибори народних суддів» в якому повинно бути чітко і зрозуміло вказано механізми обрання суддів, права, обов'язки, та кримінальна їх відповідальність за порушення законів України, відміна життєвого призначення судді. Суддів обирають мешканці району чи міста один раз в чотири роки по мажоритарній системі. Вибрані судді на обласній конференції, вибирають обласний суд, а обласні суди, зібравшись в Києві, вибирають Верховний Суд. Категорично забороняється суддям вступати в різні політичні партії, блоки та об'єднання. Внести зміни в Кримінальний Кодекс України. Забезпечити незалежність та самостійність суддів, створивши Судову палату з люстрації та переатестації всіх суддів, виключно з перевіркою на відповідність їхніх доходів та витрат наданим деклараціям. 8.3. Будь-які інструкції, підзаконні та нормативно-правові акти, що реально погіршують або змінюють суть наказів (пунктів) цього ДОГОВОРУ, вважати недійсними і такими, що оскарженню не підлягають, оскільки це накази «Работодавця» (Українського народу) – єдиного джерела влади в Україні. У випадку, коли Президент накладає «вето» на закони стосовно виконанню пунктів-наказів цього Договору. «Работодавець» (Український народ), як носій влади в державі, надає право підписувати ці закони голові Верховної Ради через 5 діб після повернення Закону з секретаріату Президента. .8.4. У випадку невиконання «Виконавцем» будь-якого пункту Договору друга сторона - «Работодавець» звертається до Суду. Рішенням Суду згідно умов цього Договору, депутат/депутати складає/складають мандат(и) на користь кандидата у народні депутати наступного за списком партії чи блоку («Виконавець»). Термін виконання Дається при розробці Договору 8.5. Підтримати ініціативу політичних партій про скасування повної недоторканості громадян України, хто її мав і має зараз. В разі відсутності такої ініціативи з боку партій і блоків, парламентською більшістю скасувати повну недоторканість громадян України, які її мають. МВС,СБУ, Прокуратурі, ДПІ дозволяється порушувати кримінальні справи щодо народних депутатів всіх скликань, державних службовців, міністрів та Президентів без дозволу ВР України, якщо їхні дії підпадають під статті Кримінального Кодексу України. Закон в Україні єдиний для всіх. Скасувати всі Закони та нормативно–правові акти та дозволи, які передбачають пільги: народним депутатам, державним службовцям, Президентам минулих скликань та їхнім сім'ям без права відновлення;, заборонити та відмінити практику надання державних дач, автомобілів, персональної охорони, обслуговування у спеціальних закритих лікувальних закладах. « Соціальне житло» надається депутату (депутатам) тільки в тому випадку якщо іншого житла насправді у нього не має в Києві и не було. « Соціальне житло» він отримає на термін його перебування на посаді. Після складання депутатських обов'язків, народний депутат (депутати) повинен (повинні) негайно звільнити службову квартиру. Категорично забороняється відчуження «соціального житла»: приватизація, дарування, заповіт, ставити під фінансову заставу, накладати арешт та інше. Всім державним службовцям, міністрам, встановити заробітну платню в розмірі десяти прожиткових мінімумів. 8.6. Скасувати Закон «Про вибори народних депутатів, прийнятого 25.03.2004 року, № 1665-IV, так як він грубо порушує ст.3, 5, 8, 21, 22, 24, 36, 38,69, 71 Конституції України. Зробити подання до Конституційного суду України про неконституційність Закону України «Про внесення змін до Конституції України прийнятого 8 грудня 2004 року №2222-IV. Прийняти новий Закон « Про вибори народних депутатів України». В цьому Законі вибори проводяться по пропорційно – мажоритарній основі ( 50 х 50), а вибори депутатів районних, міських, селищних, сільських рад проводяться на мажоритарній основі (із заключенням Договорів з народом). Повернути українським громадянам права, та гарантувати на законодавчому рівні прямої участі у виборах без посередництва партій та блоків, запровадити систему відкритих партійних списків. Вибори до Верховної Ради відбуватися через 4 роки, а вразі необхідності – достроково.Обмежити перебування депутата в парламенті двома сстроками. Відмінити повернення грошей партіям після виборів, які пройшли в парламент, а направити гроші у бюджет України. Надати право громадськім об'єднанням сприяти формуванню і вираженню політичної волі громадян та безпосередньо брати участь у виборах і рекомендаціях кандидатів в народні депутати України.. Вибори голів міст Києва і Севастополя - один термін на чотири роки. Розробити та прийняти новий «Виборчий Кодекс України» - як єдиний шлях до стабілізації українського виборчого законодавства. 8.7. На час виборчої кампанії кандидати, які балотуються у народні депутати всіх рівнів, звільняються з роботи після офіційного оприлюднення через ЗМІ ( Урядовий кур'єр, Голос України) Указу Президента України «Про вибори народних депутатів України». При неодноразовому балотуванні на посаду народного депутата України кандидати в народні депутати власноручно заповнюють декларацію « Про майно, прибутки та витрати». В якій вони зобов'язані вказувати свої прибутки та витрати своїх сімей та родичів за період 1991- на дату виборів включно, взявши відповідну інформацію в компетентних органах (МВС, СБУ, Прокуратурі, налоговій інспекйії, ДПА). Центральна виборча комісія зобов'язана звернутися до вище вказаних установ з дорученням щодо перевірки відомостей, зазначених у декларації « Про майно, прибутки та витрати» кандидата в депутати, його сімей, та родичів. Біографії й декларації про доходи та витрати кожного депутата та їх сімей й родичів повинні бути оприлюднені в ЗМІ, а так же обов»язково в газетах Урядовий кур'єр і Голос України. 8.8. Розробити та прийняти новий Закон « Про парламентську Республику Україна», в якому повинно бути вказано на недопустимість преговорів один на один жодного можновладця, державного службовця, включая і перших осіб держави, з закордонними держслужбовцями без присутності трьох і більше журналістів. Обов»язкове оприлюднення стенограм їх розмов в ЗМІ. 8.9. Розробити та прийняти новий Закон «Про боротьбу з корупцією» та на цій основі створити Національне антикорупційне бюро ( завданням якого боротьба з різними видами корупції). Прирівняти Корупцію до Державної зради. Розробити та прийняти Закон « Про люстрацію влади в Україні». Розробити механізми та провести дієву люстрацію всіх державних службовців всіх гілок влади, в тому числі Президентів, народних депутатів, міністрів. Запровадити обов'язкове декларування доходів та витрат не тільки державних службовців, а й членів їхніх сімей - родичів та всіх осіб, хто розпоряджається їхнім майном. Відмінити умовні строки та амністію для засуджених за корупційними статтями. 8.10. Ініціювати скасування Закону «Про Автономну Республіку Крим , так як стаття 2 Конституції України визначає, що за формою державного устрою Україна є унітарною державою, тобто державою, у складі якої не має і не може бути якихось територіальних утворень, що мають ознаки державності. Суверенітет України поширюється на всю її територію. На основі вище вказаного, повернутися до 1954 року, коли на законних підставах було встановлено статус Кримської області як української території, та адміністративно-територіальної одиниці. Тому треба скасувати Закон «Про АРК.» а замість нього впровадити, та надати статус _ області, як це було в 1954р. 8.11. Розробити та ухвалити новий Закон « Про громадянство», та Закон « Про підданство». Повернути в паспорті та в свідоцтві про народження графу « національність». Розробити та ухвалити Закон « Про заборону легальної міграції в Україні». Верховній Раді України прийняти відповідні проекти Законів України: «Народна Конституція України», «Про Права Громадянина України», 8.12. При складанні річного бюджету України головним необхідним обов'язком « Виконавця» ( народних депутатів України) є, перш за все, виділити кошти на соціальні потреби. Заробітна платня не повинна бути нижче шести прожиткових мінімумів. Скасувати Постанови Кабінету Міністрів від 30 червня 2005р. № 510 « Про оплату праці керівних працівників державних органів» підписаною прем'єр–міністром Ю.В.Тимошенко. Скасувати Закон « Про пенсії державним службовцям». Пенсії Всім громадянам України нараховуються на загальних підставах і для всіх громадян пенсія не повинна бути вище восьми прожиткових рівнів. Громадянам України пенсійного віку до призначеної пенсії за стаж за основним місцем роботи (згідно чинного законодавства) додатково сплачувати п»ять прожиткових мінімумів. Розробити та прийняти новий Закон «Про оплату праці в Україні в ринковій економіці». Внести в цей Закон статтю – по часову заробітну плату 15-20 грн. Встановити стипендії студентам 40 – 50% у місяць від заробітної платні, як встановлено у цьому пункті ( в залежності від успішності). Залишити пенсійний вік в Україні для чоловіків -60 років, для жінок -55 років. 8.13. Ухвалити законодавчі рішення, які у сукупності сформують цілісний соціальний пакет щодо захисту інтересів молоді: від навчання та отримання першого робочого місця до надання доступного житла і всебічної державної підтримки молодим сім'ям. Запровадити вищу освіту в Україні 80 % безкоштовно, за контрактом - 20%, розробити відповідні документи. Розробити та впровадити в життя з державною гарантією підтримку громадянам України яким сорок і більше років включаючи можливість безкоштовної професійної переорієнтації, прозору систему формування пенсійного забезпечення, приділення особливої уваги працевлаштуванню безробітних людей перед пенсійного віку; розробити систему державної опіки для кожної самотньої літньої людини. Забезпечити реальну соціально–професійну і трудову реабілітацію інвалідів I, II,III груп. Переглянути Закон по цьому питанню. 8.14 Матерям із дітьми до п'яти років включно щомісяця виплачувати по чотирі прожиткових мінімумів. Дітям до п'яти років всі ліки виписуються безкоштовні. Створити та відкрити Фонд майбутнього, з якого на персональний рахунок кожного новонародженого громадянина України покласти 25.000 гривень. Надані кошти з відсотками (15%) покласти до повноліття. Після набуття повноліття – 18 років дитина може на свій розсуд розпоряджатися цими коштами. Збільшити грошову допомогу батькам при народженні першої дитини -15.000грн; другої -25.000грн; третьої і наступної – по 50.000грн. Надати кожній молодій сім'ї безвідсотковий кредит на житло. За умовами народження першої дитини погашення 25% кредиту; другої – 50%, третьої –повне погашення кредиту. Розробити державну цільову програму «По захисту дітей в Україні». Всім правоохоронним підрозділам, МВС,СБУ взяти під особистий контроль всі сім'ї які паразитують, знущаються з дітей. Категорично заборонити дорослим використовувати дітей при зароблянні коштів. Винних притягнути до юридичної відповідальності. Взяти під особистий контроль відповідним службам всі комп'ютерні клуби, та приміщення особливо в навчальний час, та вечірні години. За недотримання умов, вилучати ліцензії та штрафувати. 8.15. Всі спеціальні медичні заклади які були закріплені за депутатами, відкрити і перевести їх у режим обслуговування інвалідів, Чорнобильців, ветеранів-інтернаціоналістів, учасників бойових дій ВВВ. Всі народні депутати всіх скликань, державні службовці всіх гілок влади, міністри, закріплюються до районних поліклінік за місцем проживання. Народні депутати, міністри, державні службовці які отримали тимчасово «соціальне житло» закріпити до районних поліклінік. Категорично заборонити народним депутатам, державним службовцям, міністрам, родичам та членам їх сімей лікуватися за кордоном за бюджетні кошти. Порушення цих вимог переслідується юридичною відповідальністю з поверненням державі витрачених коштів на лікування за кордоном.. Збільшити диференційовано фінансування районних лікарень в залежності від контингенту. Цільовим призначенням забезпечити їх сучасним обладнанням та медикаментами. У великих містах і на кожну область зробити центри, які обладнані сучасним устаткуванням і ліками, для лікування тяжких і дуже тяжких хвороб. До повного запровадження в Україні страхової медицини зробити безкоштовним 80% медичного обслуговування, залишивши платним 20%. Операції та ліки до, підчас, та після операційного періоду повинні бути безкоштовними. Розробити механізм страхової медицини з залученням до цього відповідних фахівців. 8.16..Розробити та прийняти Закон « Про визнання боргу держави України перед громадянами України» що склався внаслідок незаконного перерозподілу державної власності з 1991 – 2007рік. Зобов'язати Верховну Раду прийняти цей закон та надати Кабінету Міністрів для його виконання. Президенту України, як Гаранту Конституції України , взяти під особистий контроль виконання цього закону. Рекструктурізувати ці борги з відшкодуванням громадянам України. Розробити державну цільову соціальну програму « По захисту українських громадян, які постраждали від шахрайської політики починаючи 1991 – 2007 років від всіх гілок влади та компенсувати громадянам України матеріальні та моральні збитки, ( а винних притягнути до кримінальної відповідальності з конфіскацією їхнього майна). Справи розглядаються в кожному конкретному випадку. Створити Комітет та слідчу комісію по розслідуванню цих злочинів в який повинні увійти представники потерпілої сторони. 8.17. Зобов'язати Кабінет Міністрів і Верховну Раду України повертати диференційовано грошові заощадження населенню України по 10% - 25% щорічно кожному вкладнику, розробивши річну програму погашення у зв'язку з віком вкладника ( до 65 років по 10% на рік, 66 – 70 років по 20%, 71 рік і більше по 25%). Зробити перерахунок відсотків по депозитних вкладах фізичних осіб відкритих до 1991 року. Нові відсотки по яких здійснюється перерахунок повинні відповідати рівню інфляції, гіперінфляції, що мала місце в Україні з 1991 -2007 років. 8.18. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу є об'єктами права власності Українського народу і повинна бути повернута державі. Земля в Україні це національне надбання багатьох поколінь Українського народу та стратегічна незалежність держави, і не може бути товаром. Відмінити ст.81,82,83,90,127,128,129,130,132,134,135,136,137,139,150,151 Земельного Кодексу України які суперечать Основному Закону Конституції України (ст.13, ). Розробити та прийняти новий Земельний Кодекс, який би відповідав державності України. Розробити та прийняти Закон « Про заборону продажу української землі». Ввести в Кримінальний Кодекс України нові статті «Про заборону продажу землі», та статтю « Про земельне шахрайство» - з позбавленням волі 10 -15 років для державних службовців із конфіскацією майна та забороною назавжди займати відповідні посади. Категорично заборонити відчуження українських земель шляхом: дарування, через підставних осіб, застави, переводу в інші класи, договори купівлі - продажу, здача в оренду не більше 5 років з правом пролонгації, якщо земля використовуїться за цільовим призначенням. Розробити та прийняти Закон « Про арендну плату за користування українською землею». Провести повну інвентаризацію всіх земель України, перевірити умови отриманих суб'єктами актів на землекористування, та відмінити акти на право власності. Взяти під особистий контроль, перевірку отримання земельних наділів всіх українських земель службам СБУ,МВС, громадським організаціям. Категоричн заборонити переводити сільськогосподарську землю в інші категорії та класи, та будувати на цих землях котеджі, парки, підприємства та інші споруди та використовувати в нецільовому призначенні. Заборонити категорично вирощування рапсу та інших культур, які роблять чорноземи неродючими. Винних притягнути до відповідальності за вирубку лісів, парків, алей і знищення ставків, озер, річок. Кожному громадянину України, який проживає в Україні раніше 1991 року і займається сільськім господарством, надати безкоштовно 2,0 га землі з актом землекористування та виключним правом передачі в оренду тільки Українським селянам та українським громадянам, які бажають займатися на цій землі сільським господарством. Можливо, єдиним розумним рішенням для сьогоднішнього Українського села є поетапна кооперація на основі неповного кооперативу з асоційованим членством інших власників паїв з правом дорадчого голосу. Це збереже від руйнації цілісні майнові комплекси. Кооперація дасть змогу кожному жителю села можливість бути господарем на землі, бути фінансово незалежним. Кооперація дасть змогу швидше налагодити взаєморозуміння між містом і селом, швидше провести комп"ютеризацію і інтернетизацію села. Надати селянам цільову Державну фінансову технічну підтримку, а також Державне замовлення на сільгосппродукцію. Надати безвідсоткові кредити на будівництво підприємств переробної промисловості, житла, шляхів, виготовленню і закупці необхідних добрив, біологічних засобів захисту рослин. Надати можливість українським селянам продавати свою сільгосппродукцію без посередників та за фіксованими цінами. На перехідний період скасувати всі податки з сільського виробника. У містах, та районних центрах, земля під забудову надається безкоштовно ( за домовленістю з громадою) та з умовою, що 50 відсотків квартир в цих будинках будуть безкоштовно надані українським громадянам, що стоять в черзі на квартири на «соціальне житло». Розробити механізм контролю за виділенням землі і юридичну відповідальність за шкоду заподіяну землі при її користуванні. Створити у кожній області спеціальні лабораторії з сучасним устаткуванням по перевірки землі на якість. Продаж української землі вважається державним злочином проти Незалежності України, і піддається кримінальному переслідуванню. Розробити Закон, яким всі українські землі, які були отримані незаконними шляхами, повинні бути повернуті законному власнику - державі . 8.19 .Усі енергоємні, енергосберігаючі об'єкти важкої, стратегічної та військової промисловості які забезпечують економічну і енергонезалежність України повернути в державну власність. В Конституції України дати чітке визначення, які структури належать до державного сектора, включаючи вищезгадані, а також заповідники та інше. Заборонити їхній продаж фізичним і юридичним особам. Ліквідувати монополію іноземних енергетичних компаній. По можливості відновити ядерний статус України. Відмовитись від політичних тендерних закупівель розробивши цивілізований ринковий механізм на закупівлю обладнання для державних енергетичних підприємств. Розробити державну програму про впровадження новітніх енергозберігаючіх технологій в усіх галузях народного господарства. Перейти на контрольно–теплові прилади обліку спожитих енергоносіїв. Збільшити видобуток власного газу та нафти за рахунок розроблення морських шельфів, в тому числі за кордоном. Впровадити державну програму розвитку альтернативної енергетики: дизпаливо з вугілля та ріпаку, біогаз, вітрова та сонячна електроенергія тощо. Ухвалити Закон « про стратегічні підприємства». Категорично заборонити Фонду державного майна України розпродавати національне надбання українського народу, - підприємства, заводи, фабрики та інші установи, реорганізувати фонд державного майна України і поставити за мету: реконструкцію, модернізацію, конверсію, пере спеціалізацію основних фондів держави й контролем за високоефективним використанням майна та виробництва країни, створивши відповідні Центри (Наукові, проектно – конструкторські, впровадження новітніх технологій та нової спеціалізації). Розробити та ухвалити новій Закон «Про фонд державного майна України».. Зробити Повний аналіз втрат вже від запроданого та розробити Програми виправлення становища з припиненням неефективного використання втраченого з 1991 р., або повернути у власність держави без відшкодування. Контроль покласти на МВС,СБУ, Прокуратуру та Народний Контроль. 8.20. Повернути монополію держави на торгівлю газом, нафтою та нафтопродуктами, виключивши з цього процесу посередників. Контроль покласти на СБУ,МВС, Прокуратуру, ДПІ. 8.21. Націоналізувати незаконно приватизовані заповідники, природні - охоронні зони, природні ресурси та інші об'єкти. Розробити закон про профспілки. Винних керівників профспілок які приймали участь в продажі профспілкового майна притягнути до кримінальної відповідальності з конфіскацією їхнього майна. По можливості, передати у власність територіальних громад об'єкти комунальної власності, що перебувають в обласному підпорядкуванні, а саме: водоканалів, газомереж, електромереж, теплоцентралей. 8.22 Націоналізувати виготовлення й продаж тютюнових та алкогольних виробів. Податки від надходження алкоголю та тютюну направити на соціальні потреби громадян України, та на розвиток економіки України. 8.23.Ввести диференційовані податки: з підприємств, що виробляють продукцію та збільшують багатства України та народу – 13%; не виробляють – 20%. Скасувати Закон « Про ПДВ», проаналізувати введення ПДВ та наслідки його дії. Створити незалежну слідчу комісію з залученням до неї представників громадських організацій, фахівців з економічних питань, МВС, СБУ, Прокуратури. Розробити цільову державну програму та сприяти запровадити державну допомогу громадянам країни для розвитку малого та середнього бізнесу в державі. Сприяти розвитку новітніх технологій, в зв'язку з економічною, техногенною, екологічною та оборонною доцільністю. 8.24. Створити Державний Комітет Цін України для проведення Єдиної внутрішньої і зовнішньої цінової політики України з жорстким контролем динаміки цін в державному і міждержавному та комерційному товарообміну України. Доручити Кабінету Міністрів розробити відповідне Положення про Державний Комітет Цін України з залученням фахівців, представників громадських організацій. Ринковим шляхом регулювати ріст цін в Україні. 8.25. Терміново запровадити народне Українське суспільне телебачення та радіо, які надають можливість громадянам України висловити свої проблеми і своє бачення побудови українського суспільства та відродження Українського села. Заборонити категорично показ фільмів які пропагандують насильство, жорстокість, ,нав'язування легкого життя за рахунок інших, неповагу до старшого покоління, нецензурну мову, принижують національну гідність українців, поширюють дезінформацію або проводять антиукраїнську пропаганду, розкіл суспільства. З цією метою утворити Комітет по дотриманню моральних засад, етичних норм на телебаченні, радіо з представників громадських організацій, вчителів, істориків, психологів, лікарів та інших. Винних в порушенні цих вимог, притягнути до адміністративної відповідальності, та скасувати ліцензії. 8.26 Всім політичним силам, блокам та різним гілкам влади, включаючи Президента України, категорично забороняється нав'язувати питання про мову, НАТО, вступ в Євросоюз, різні блоки та об'єднання, маніпулювати свідомістю громадян України доки ми не досягнемо рівня життя в Європі. 8.27. Категорично заборонити Україні вступати в військові блоки та військові формування інших країн. Україна повинна бути безблоковою країною. Вивести всі військові підрозділи на батьківщину з усіх країн світу. Сформувати Українську Армію та запровадити як альтернативу - контрактну службу в Збройних Силах України. Зобов'язати всі військові підрозділи інших держав, що тимчасово знаходяться на території України чітко дотримуватися Законів та Конституції України. Дислокація будь-яких іноземних військових формувань на території України не повина бути. 8.28 Провести глибокий аналіз, що до доречності утримання МНС України, котре дублює МОЗ України, Мінпраці України, Міноборони України, Цивільні Штаби, МВС, Гідромет та інших, втрачаючи та розбазарюючи мільярди гривень щорічно. Замість нього прийняти Проект утворення « Міністерства по техногенному упорядкуванню забруднених територій, ліквідації аварій та екологічних аномалій» з підпорядкуванням такому міністерству усіх забруднених територій, лісового, водного, сільського господарства й усієї промисловості у цих районах. . 8.29. Вважаючи на інтенсивний розвиток біотехнології та її згубний вплив на біосферу землі та стан здоров'я людей, категорично заборонити в Україну ввіз, вирощування, споживання та створення генетично модифікованих організмів, а також продуктів харчування з них. Скасувати раніше укладені контракти на поставку в Україну таких продуктів, відмінити закон по цьому питанню, прийнятий ВР, розробити механізм судової відповідальності за їх ввезення і розповсюдження. Контроль покласти на МВС, СБУ, пркуратуру, громадські об»єднання. 8.30. Спеціалізованим громадським організаціям по екології «Зелений Світ» надати права державної Еко-безпеки та безперешкодного доступу до всіх об'єктів та документів всіх підприємств, залізниці, пароплавства всіх форм власності і т.п). Тобто до всього, що було завезено і завозиться в Україну, для перевірки на екологічну небезпеку. Надати цим структурам фінансову, технічну і законодавчу підтримку. Всіх винних, причетних до порушень екологічного становища в Україні, притягнути до кримінальної відповідальності. Категорично заборонити використання будь–коли Чорнобильської зони для складування радіаційних відходів з інших країн та вивіз із Чорнобильської зони забруднених матеріалів, продуктів сільгоспвиробництва, та радіоактивних відходів. МВС,СБУ, Прокуратурі, ДПІ надавати беззаперечну допомогу в вирішенні національних, стратегічних, економічних завдань. 8.31. Створити Єдиний Народний Контроль України на базі громадських організацій за використанням державної власності, природними, водними ресурсами її континентальним шельфом, за корисними копалинами, контроль за цінами, збереженням і торгівлею товарами, проведенням соціальних і економічних реформ, створенням умов соціального ,економічного, оборонного і інших видів Захисту Українського народу і Держави України. Дати доручення Кабінету Міністрів України створити Комітет Народного Контролю з залученням представників громадських організацій, МВС, СБУ, Прокуратури, розробити відповідне Положення про Народний Контроль України і подати на затвердження народним депутатам України. .. 8.32.Прийняти Закон «Про детективні агенції України», та розробити нормативно-правову базу для роботи приватних детективних агенцій та окремих приватних детективів, для правової підтримки громадян України й покращення правопорядку в країні в цілому. 8.33. На 60% зменшити державне фінансування, порівняно з минулим роком, на власні господарські потреби та інші статті видатків (окрім соціальних) Верховній Раді, секретаріату Президента, Кабміну та іншим державним структурам України. Скоротити численність Кабінету Міністрів на 40 (сорок) відсотків (крім обслуговуючого персоналу).. У п'ять разів скоротити асигнування на апарат чиновників всіх рангів в Україні порівняно з минулим роком. Скоротити на 60% автопарк секретаріату Президента, Кабміну, Верховної Ради. Всі закордонні автомобілі цих господаоств замінити на автомобілі вітчизняного виробництва. Закордонні автомобілі продати на аукціоні і вилучені кошти повернути в бюджет країни. Автомобілі закордонного виробництва залишити тільки для перших осіб держави. 8.34. Українську гривню зробити конвертованою валютою. На гривні повинно бути написано - Казначейський білет, підкріплений золотим запасом. Забезпечити стабільність національної валюти України та впровадження ефективної системи приведення української гривні до статусу вільно конвертованої валюти з урахуванням досвіду Японії, США та інших розвинутих економічних країн. Заборонити продаж золота в Україні. Диверсифікувати прив'язку курсу гривні відносно інших конвертованих валют. Заборонити вільний обіг іноземних валют в Україні, так як це підриває економіку України. Категорично заборонити вивіз з України будь якими структурами: золота, платини, срібла, коштовностей, та драгоцінних металів, які дорого коштують, проаналізувати їх наявність в Україні. 8.35. При невиконанні пунктів Договору «Виконавцем» для Суду можуть бути поважні причини: стихійне лихо для всієї України, землетрус, всесвітній потоп, війна, пандемія (чума, холера ). Ніякі інші причини невиконання пунктів-наказів Договору до уваги Судом не повинні братися. 8.36. Усі силові структури повинні неухильно сприяти виконанню умов Договору у разі звернення до них Президента чи народних депутатів України. Відмова силових структур від сприяння виконанню умов цього Договору, незалежно від посади, розцінюється як кримінальний злочин. хххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх ПРОЦЕДУРА ПІДПИСАННЯ НАРОДНОГО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЮРИДИЧНОГО ДОГОВОРУ Всі кандидати в народні депутати України від партії (блоку) в нотаріальній конторі ставлять свої підписи у Народному Всеукраїнському юридичному Договорі (далі - Договір) і нотаріус їх завіряє. Після цього Договір підписує від Українського народу «Роботодавець» (голови громадських організацій, виборці і т.д), від «Виконавця» Договір підписує і голова (голови) партії (чи блоку) делеговані з»їздом. Нотаріус завіряє їх підписи, ставить дату і після цього Договір набирає юридичну силу. Кандидати в народні депутати України, які підписали цей Договір, в разі обрання їх Українським народом на виборах народними депутатами України - «Виборець», зобов'язані беззаперечно виконувати умови цього Договору. Ххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх КАНДИДАТИ В НАРОДНІ ДЕПУТАТИ УКРАЇНИ Прізвище, ім»я, адреса назва парт дата підпис по батькові 1. 2...... Представник партії, блоку («Виконавець») ____»Роботодавець»_______ ____________________________ ______________________________ _____________________________ (посада, прізвище, ім'я, по батькові ) (назва партії, блоку) _________________(підпис) __________________ (підпис) М.П. «_______»______200 р. «_______»________200 р. «Погоджено» _______________________________________________________ (орган, посада, прізвище, підпис, дата) http://politiky.net/node/235

Write a comment

Comments: 0