Нейтральний погляд

Нейтральний погляд.

 

В Україні від початку перекручена суть і функції Місцевих виконавчих органів. Вибори голови (села, селища, міста) в т.ч. і губернатора, який повинен обиратися, повинні мати на меті: обрати економічного менеджера. Він повинен підготувати, виключно, економічний план розвитку (села, міста, області) на період своєї каденції і на кожен рік і представити його в ТВК.

План розвитку селища, міста, області - це своєрідний бізнес план, що включає конкретні, економічно прораховані заходи щодо розвитку всіх сфер життя населеного пункту. Після обрання Мер не може відмовитися, від своєї програми або вилучити з неї що-небудь. Може додати з дозволу депутатів. Обраний Голова відносно вільний вибирати собі виконавців своєї економічної програми розвитку регіону, крім випадків, коли депутати висловили недовіру комусь із членів команди мера (корупція, моральний розклад, притягнення до кримінальної відповідальності, некомпетентність) Депутати місцевих рад всіх рівнів не повинні представляти ніяких програм . Їх роль-контроль виконання програми Голови (в ході щоквартального звіту на сесії), прийняття місцевого бюджету під програму Голови та контроль за його виконанням, контроль за витрачанням матеріальних цінностей громади, прийняття без будь-яких адміністративних обмежень в рамках своїх повноважень для поліпшення життя громади. У певних випадках, цільовий перерозподіл фін.коштів поза програмою Голови в обмежених і екстрених випадках (Якщо виникла необхідність провести заходи, не передбачені програмою, то Голова повинен отримати на це дозвіл депутатів, як представників громади), юридична та методична допомога членам громади, контроль і боротьба з корупцією з боку чиновників, мед працівників, правоохоронців, комунальників і т.д. на підставі скарг населення. Депутати повинні працювати щодня, проводити прийом громадян і перевірку їх скарг, тому повинні отримувати зарплату (середню по регіону) і не можуть займатися іншою діяльністю, а тому для бізнесу, будь-якому, не буде сенсу йти в депутати, не буде можливості за безцінь відривати ласі шматки від Громадського пирога, а будь-який бізнесмен зможе звернутися за допомогою до депутата будь-якого рівня, якщо будь-хто з посадових осіб, зловживаючи владою, порушить його цивільні права. Цей принцип природним чином обмежить число випадкових кандидатів на вибори мерів, які не мають команд і програм. Беручи до уваги, що місцеві мери і депутати обираються за мажоритарним принципом, напрошується питання: «Яка ж роль у виборах політичних партій?» Партії та громадські організації можуть брати участь в зборі підписів для реєстрації кандидатів і надавати допомогу в підготовці кандидатських мерських програм. Рішення про скорочення районних рад в обласних центрів правильне, але не вирішує проблему, спотвореної суті діяльності всієї системи роботи місцевого самоврядування. необхідний перерозподіл повноважень і фінансів в сторону самоврядування, закріплених КОНСТИТУЦІЙНО, для чого можна використовувати досвід конституції Німеччини, де в розділі «Фінанси» докладно розписано, які податки, конкретно, наповнюють які бюджети і як взаємодіють з реалізації економічних проектів громади (землі) і федеральної влади. Варіант кількісного складу депутатів місцевих рад: Кількість населення кількість депутатів рад
До 5тис. 3 деп.
До 10тис. 5 деп.
До 30тис. 7 деп.
До 50тис. 9 деп.
До 100тис 11 деп.
До 200тис. 15 деп.
До 300тис 19 деп.
До 400тис 23 деп.
І далі на кожні 100 тис населення -4 деп. Зарплата депутатів, які щодня будуть боротися з хабарництвом і місцевої корупцією, повинна становити ,: від однієї середньої по країні до двох середніх зарплат, зі зростанням кількості населення, і не буде в тягар жодному місцевому бюджету. Місцеві виконавчі органи повинні займатися благоустроєм, транспортом, комунікаціями, медициною, середньою освітою, будівництвом житла, доріг, управлінням земельними ресурсами територіальних громад, адміністративним управлінням на Громадській території, всім, що належить місцевій громаді. Для цього у місцевої влади повинні бути кошти і можливість приймати будь-які рішення в рамках права без оглядки на ВР, КМ і Президента. Місцеві виконавчі органи за логікою мають бути розділені на дві функції. Перша-менеджерська: Сільський (селищний голова) Голова сільської району, Міський голова, Губернатор або Обласний Голова, які безпосередньо виконують управлінські функції. Друга -депутати сільських (селищних), сільських районних, міських і обласних РАД, які здійснюють контрольні функції.

Write a comment

Comments: 0